maandag 6 november 2017

Let it snow

Met dit frisse herfstweer is het heerlijk om thuis gezellig met de kids te knutselen.
Terwijl de kinderen aan het knippen, plakken en verven waren heb ik met het mooie papier Rustic
Christmas een winters kaartje gemaakt.


Ik ben helemaal weg van dit nieuwe design papier....love de kleuren en het rustige design. Ik heb een stempel van magnolia op aquarel papier gestempeld en ingekleurd met derwent coloursoft kleurpotloden en geurloze terpentine. Op de wanten, muts en grond heb ik een sneeuwlaagje aangebracht door deze delen met tacky glue in te smeren en te bestrooien met fluweelpoeder. Ook de schattige kleine sneeuwpop heb ik met fluweelpoeder bewerkt.
Hebben jullie de gave kale boom al gezien? Deze heb ik uit kraft gestanst en hier en daar bewerkt met witte gesso. De bloemen op deze kaart zijn de gave nieuwe poinsettia uit de november collectie, afgewerkt met een roze roosje.

Bij Paradise of magnolia loopt een hele leuke challenge met het thema Let It Snow. Ik hoop dat jullie allemaal gezellig meedoen en ook een leuke sneeuwkaart posten.

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer heb kunnen inspireren.
Leuk dat je langskwam en tot de volgende kaart.
Liefs Geertje

Gebruikte materialen:

6002/0776 Snij-embosstencil - Happy Holidays – Poinsettia (kerstster)
6002/0642 Snij-embosstencil - Hart (3st)
6002/0680 Snijstencil - Kersttak en besjes
6002/0687 Snijstencil - Kale boom
6002/0948 Snijstencil - Lovely Frame – Spirocirkel
6002/0952 Snij-embosstencils (3st) Mery's Sneeuwman
6011/0541 Papierset - Design Rustic Christmas
6370/0053 Artificial Flower - Roosjes l.geel/lila/rose
8089/0203 Kraft papier
8089/0210 Kraft geribbeld karton E-flute/groot
8099/0104 Paper for cardmaking linen structure wit A4
8900/0101 Fluweel poeder assorti nr.1

1 opmerking:

Carin zei

Leuke kaart. Mag ik vragen welke kleuren je gebruikt voor de huid. Ik begin weer met derwent-potloden.