zaterdag 24 december 2016

Wild & Dangerous...

Hallo allemaal,

Als basis voor mijn kaart die ik voor Joy!Crafts heb gemaakt,  heb ik de basislijn Snijstencilset ovaal gebruikt. Ik heb een dubbele kaart gestanst met de grootste ovaal, waarbij ik de vouwlijn van de kaart net iets binnen de stans heb gehouden. Op deze manier blijft de vouwlijn intact en heb je een dubbele ovale kaart. Het mooie van de ovaal snijstencilset is dat er maar liefst 12 maten ovalen in zitten. Zo kun je heel gemakkelijk bijvoorbeeld je kaartje matten. Ik heb voor deze kaart 7 verschillende maten gebruikt



Toen ik de nieuwe bloemen snijstencils van Mery zag was ik direct verkocht. Ze zijn weer super mooi en veelzijdig te gebruiken. Voor mijn kaart van vandaag heb ik de puntige bloemen gebruikt, dit is een setje met 4 verschillende maten bloemen en 3 rondjes voor in het midden. De bloemetjes zijn voorzien van een stikrandje wat een heel mooi effect geeft. Ik heb de blaadjes in verschillende maten gestanst uit designpapier, met een embossingtool opgebold en vervolgens opgebouwd tot een mooie bloem. De randjes heb ik beinkt met bruine inkt voor extra diepte in de bloem.

De kleine blauwe roosjes heb ik gemaakt met snijstencil small roses , een leuke stans waarmee je heel gemakkelijk je eigen roosjes kunt maken.
Een paar mooie blaadjes en takjes eronder maken het geheel af.

Leuk dat jullie even een kijkje kwamen nemen en tot morgen
Liefs Geertje

Materiaallijstje:

6002/0032            Snij stencil Vintage Flourishes
6002/0596            Snij stencil Mery’s bloemen puntig
6002/2052            Snij Stencil stripes
6002/3001            Snij-embosstencil Flowers and Feathers
6002/6101            Basislijn snijstencil oval
6003/0009            Snijstencil small roses
6011/0081            Papierblok A5 Africa
6410/0369            Clearstamps Wild Africa
8089/0203            Kraft karton
8089/0213            Ribbelkarton A5

Geen opmerkingen: