maandag 6 juni 2016

Easelkaart voor Paradise of Magnolia

Hallo allemaal,

Op deze zonnige maandag wil ik jullie mijn eerste bijdrage als dt-er bij Paradise of Magnolia laten zien.
De opdracht voor de challenge is "maak een easelkaart".
Ik heb er een babykaartje van gemaakt. De schattige magnolia ooievaar is ingekleurd met derwent colorsoft potloden. Het papier is een hele oude lijn van Maja design.


Ik hoop dat er weer veel mooie easelkaarten gemaakt zullen worden voor de challenge.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
Liefs Geertje

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Suzi Mac zei

What a gorgeous new baby card this is, love your layout, and so many wonderful accessories. Thank you for joining us over at Midweek Magnolias. Good luck!
Hugs
Suzi x

Anoniem zei

So soft and delicate, just beautiful Thanks so much for joining us at Midweek magnolias xo Julie P

Wendy Koorevaar zei

Wat een prachtige kaart Geertje! Mooi ingekleurd en de vorm is ook super! Dank je wel voor het meedoen met Time for Magnolia Challenge!

Groetjes,
Wendy

janeslovelycards zei

What a gorgeous baby card! Love the shape and design. Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge, hugs, Jane x

Cathy Lee zei

Lovely baby card, Geertje. Love the color combo and pretty easel card design. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious and we hope to see your lovely creations again soon.
Hugz,
Cath

Plony zei

Wat een lief babykaartje Geertje....een mooie start bij Paradise of Magnolia en dit smaakt naar meer. Dankjewel voor deelname aan onze challenge van LHOSM.
xxx Plony