woensdag 11 juli 2012

Zomers kaartje

Voor de nieuwe uitdaging van Elke Kaart een Feestje moet je deze week een zomers kaartje maken.
Nu met het belabberde zomerweer van de laatste dagen is dit een hele uitdaging ;)
Het is deze week de beurt aan team turkoois om weer voorbeelden te maken.
Het team heeft prachtige voorbeelden gemaakt en de prijs is deze week van onze nieuwe sponsor Marianne Design.
Ik heb het mooie papier van maja gebruikt en het magnolia afdrukje ingekleurd met distress inkt.
Afgelopen weekend hebben we een workshop van Gretha bij Jolanda thuis gehad. Ik heb hier veel van geleerd en vind het kleurwerk op dit kaartje dan ook maar wat vlak. Ik hoop jullie snel mijn vorderingen te kunnen laten zien. Het was heel gezellig en leuk om elkaar ook eens persoonlijk te ontmoeten.

Groetjes vanuit een regenachtig Friesland

11 opmerkingen:

Irene zei

Hele leuke kaart Geertje, nu nog echt zomer en we zijn helemaal happy!!

xx Irene

Astrid zei

Wowww, dit is weer een bjoetie zeg, prachtige kleuren, super hoor en ja .... de zomer mag ook hier wel komen, ben ik samen met Irene ook happy hahaha :)

liefs Astrid

jolanda zei

een super leuk en zomers kaartje

Richtsje zei

Jouw vrolijke kaart geeft een echt zomers tintje aan deze miezerige dag Geertje, ziet er erg vrolijk uit!

Groetjes Richtje

Marga50 zei

Wat een prachtige kaart Geertje,leuke kleuren. Groetjes Marga.

Karin zei

Wat een leuk, zomers kaartje!

* Üla * zei

Heel mooi kaartje, Geertje in deze rustige kleuren.
groetjes Ula

Ellen zei

Heerlijke zomerse kaart!
Groetjes Ellen

arjette zei

Wat een onwijs leuk kaartje!!! Helemaal zomer, leuk hoor!! En je kleurwerk ziet er prima uit hoor!!
Achteraf gezien vind ik het toch wel jammer dat ik niet geweest ben zondag.... volgende keer laat ik niet aan m'n neus voorbij gaan hoor!!!

gr. arjette.

Jolanda Cuper zei

Wauw wat een snoepie en prachtig papier!
Groetjes Jolanda.

Trijntje zei

Wat een prachtig zomerskaartje is dit. Supermooi gemaakt, leuk papier en kleurtjes zijn prachtig. Groeten Trijntje