dinsdag 24 januari 2012

Kleurenuitdaging Elke Kaart een Feestje

Deze week is de uitdaging van EKEF een kleurenuitdaging. Aan de hand van een aantal kleuren moet er een kaartje gemaakt worden.
Eerlijk gezegd ben ik hier zelf wel even mee aan het stoeien geweest. Heb vele papiertjes en ingekleurde afdrukjes afgekeurd voordat het daadwerkelijk een geheel is geworden.
Dit zijn de kleuren:
En dit is wat ik er van gemaakt heb:

Het afdrukje is van Lili of the valley en is ingekleurd met distressinkt.

Ook de andere dames hebben weer geweldige voorbeelden gemaakt!!
Neem dus snel een kijkje op EKEF en doe allemaal mee. De sponsor voor deze week is LETRASET.
Groetjes Geertje

19 opmerkingen:

Irene zei

Dit is het eerste dat ik zie vanmorgen en Geertje, het is genieten!!! Beeldige kaart en een hele leuke uitdaging!

Liefs, Irene

Joukje zei

Dat gestoei van jou heeft een heel mooi kaartje opgeleverd!
Ik vind hem prachtig!

Liefs Joukje

marja zei

Nou je heb er een geweldig mooi kaartje van gestoeid Geertje, super leuk!

Lieve groetjes Marja.

Adriana zei

Prachtig kaartje. Ik zag hem op de challenge blog van EKEF en was nieuwsgierig waarmee je deze gekleurd hebt. Inderdaad met inkt.
Groetjes Adriana

Renata van Miltenburg zei

Wat een schatje, leuk zoals die swirl achter het afdrukje vandaan piept. Mooie tekststempel ook.

Liefs, Renata

Anneke. zei

Schattige kaart. Leuke kleuren combi en een heel leuk stempeltje. Eigenlijk moet ik mij ook wel een beetje schamen. Was nog niet eens volger van je blog. Nu wel, hoor.....
Groetjes Anneke.

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Schitterend ingekleurd!
Liefs, Myriam

Gretha zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. De stempel vind ik ook helemaal geweldig.
Groetjes Gretha

Tineke zei

Ik vind hem super geworden Geertje ook al heb je zitten stoeien, de moeite waard dus!

Groetjes Tineke

regina zei

wow een super gaaf kaartje!!

gr regina

* Üla * zei

Super leuke kaart, Geertje. Mooie kleurtjes heb je uitgekozen en een heel lief stempeltje gebruikt.
groetjes Ula

Anoniem zei

Wat een leuke kaart, super hoe je de kleurencombi hebt gebruikt.

groetjes Hélène

arjette zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg!!! Ik vind dit wel een héél lief stempeltje hoor!!! En supermooi ingekleurd!!!

groetjes Arjette.

Jolanda Cuper zei

Wow jij bent ook al een fan van Lili of the valley! Super mooie kaart en geweldig ingekleurd!
Groetjes Jolanda.

Peggy zei

Je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt. De stempel is heel mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Marlies zei

Een super mooie kaart in hele mooie kleuren en met een van mijn favoriete stempels! groetjes, Marlies

Ballie (Bennarda) zei

Wauuuuuuuuw, wat is die mooi, en heel lief.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Els zei

Leuke kaart en een schattig afdrukje ook. Groetjes Els

Ellen zei

Schattig kaartje Geertje en wat een leuke stempel is dit!
Groetjes Ellen