vrijdag 13 mei 2011

Kado tasje voor moederdag

Ik heb voor voor moederdag voor mijn moeder een kado - tasje gemaakt. Het patroontje had ik al tijden liggen en kwam het tijdens het kast opruimen weer tegen. Ik weet niet eens meer waar ik het vandaan had. De vulling van het tasje bestond uit een magnolia stempel - tilda with hanging rabbit en een schuurmaatje. Een poosje geleden had ze het er al over dat ze die nog eens wilde. Een goede verstaander heeft maar een half woord nodig, dus deze had ik al lang en breed in huis.




Het papier is een oudere lijn van my minds eye. Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt.De vlinder die ik heb gebruikt is een kadootje van vorig jaar moederdag. Hier heb ik laatst een aantal van gestanst in diverse kleuren. Zo heb ik ook weer profijt van de kado's die ik weggeef,hihihi


Ik wil met dit tasje meedoen aan de challenge van dutch card lovers, waar de opdracht is een tasje te maken en/of te versieren.




2 opmerkingen:

regina zei

hoi

een super mooi kado tasje!!

erg leuk gemaakt!

gr regina

Irene zei

Wat een schattig tasje Geertje! Begrijp ik uit het verhaaltje goed dat je moeder ook scrapt?? Wat leuk zeg, dezelfde hobby!!!!

Gezellig weekend, Irene