zondag 6 februari 2011

veel liefs

Voor de challenge van karen doodles heb ik weer een leuk kaartje gemaakt. Dit keer heb ik een oude bekende digi van stal gehaald en op een frisse, vrolijke en lieve manier verwerkt. Het kaartje kan voor valentijn en gewoon gebruikt worden.We moesten aan de hand van een leuke sketch een kaart maken, met natuurlijk een afbeelding van karen doodles erop. Ik was eerst met een andere kaart bezig, maar had dit 's avonds bij lamplicht uitgezocht. De volgende ochtend leek het nergens op terwijl ik al 2/3 opgeplakt had. Jammer...., maar voor mijn zoontje niet erg, hij mocht ermee verder gaan. De digi is ingekleurd met distress inkt. Het papier is van My Minds Eye - Jack & Jill.

8 opmerkingen:

Cynthia zei

Hallo Geertje,

Wat een prachtig kaartje en de digi vind ik echt heel erg mooi. Suces met de challenge.

Groetjes,

Cynthia

Jolanda Cuper zei

Mooi ingekleurd! Een vrolijk en lief kaartje! Bedankt voor het meedoen. Groetjes Jolanda Gastdesinger van KD.

Unknown zei

Wauwwwww wat mooi en wat een leuke diegie en zo mooi ingekleurt


Liefs Nellie

Ellen zei

Leuke en vrolijke kaart Geertje, mooi zoals je Herbert uitgeknipt hebt.
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Unknown zei

Wat is ie leuk! Mooie kleurtjes! Leuk dat je weer meedoet met KD NL!

Veel liefs,
Renata

Hennie Plat en Semantha zei

Wat een lieffie zeg...

anja zei

heel erg mooi
leuk dat je meedoet
gr anja kddt-nl

Renata van Miltenburg zei

Wat een dotje, leuke papiertjes en erg leuk dat lintje zo er door gevlochten.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata