donderdag 10 februari 2011

blog award gekregen

Ik kreeg deze week van Hennie en Semantha een blogaward.
Dit was een hele verrassing, ik voel me erg vereerd. Heel erg bedankt dames.
Nu mag ik hem zelf weer doorgeven aan 3 favourite bloggers. Maar moest wel aan een paar regeltjes voldoen: (niet veel hoor -:))
Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'liebster blog'en neem je ook de instructies (die je nu leest) over. Je maakt een verwijzing/ bedankje, naar de blog (de persoon) die je deze award heeft gegeven. Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favourite blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs. Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben gekregen van jou. Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers, een blog die nog niet zo bekend is in het zonnetje worden gezet en hun welverdiende aandacht krijgen.
Mijn 3 uitgekozen blogs voor deze award zijn:
Jotty's freubels
Welmoed
Annemarie's kaartenhoekje

1 opmerking:

Welmoed zei

Dank je wel Geertje!
Leuk zo'n verrassing!

Vr. gr. Welmoed