vrijdag 17 september 2010

Celebrate the good times

Voor de challenge van Anyone for anya heb ik een kaartje gemaakt in de blauw/ bruin/ groen tinten. De opdracht was om een kaartje te maken in deze kleuren:

Ook moet er een greetingfarm of cc design afdrukje opstaan. Ik vond deze kleuren erg mooi bij de herfst passen en heb een herfst/winters stempeltje van cc design gebruikt. Het gebruikte papier is een combi van 3 verschillende lijnen. Ik had nog een hele stapel restjes liggen en deze konden goed gecombineerd worden.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt: Tattered rose, worn lipstick, vintage photo, walnut stain, peeled paint, weathered wood en broken china.


4 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw geertje wat heb je een schitterend
kaartje gemaakt en wat leuk dat je meedoet
met Anyone for Anya

gr hetty

Annemarie zei

Mooi gemaakt hoor Geertje. Mooi ingekleurd ook.

Joukje zei

Leuk kaartje hoor!!

Groetjes Mem

diana zei

hoi,
ik vind het echt een super kaart, echt een gave sketch.
groetjes diana