zaterdag 10 juli 2010

zwemdiploma

Iedereen hartstikke bedankt voor de leuke reacties op mijn nieuwe bloguiterlijk. Het was helaas noodgedwongen, maar ik ben er nu wel blij mee.

Ik heb gisteravond heerlijk in het avondzonnetje een kaartje voor mijn buurmeisje gemaakt. Zij heeft deze week haar zwemdiploma b gehaald, dit verdient wel een kaartje. De sketch komt van de club van tiets en met dit kaartje doe ik mee aan de uitdaging voor juli/augustus.



Het afdrukje is van hanglar & stanglar en is ingkleurd met derwent. Het papier is van fancy pants - delight. Een hele mooie lijn die ik al een hele poos heb liggen en waar nog net 2 kaartjes uitkunnen. Wie wat bewaart heeft wat, hihihi

Mijn zoontje is bezig met zijn A diploma en vroeg mij al of hij ook zo'n mooi kaartje kreeg, maar dan met een jongetje erop. Hier heb ik ook een afdrukje van dus dat moet t.z.t wel lukken.

4 opmerkingen:

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi kaartje daar
zal ze zeker heel blij mee zijn

gr hetty

*Ellen* zei

prachtig en zo lekker zomers is dit kaartje

regina zei

hoi

supermooi kaartje!!

leuke kleuren en mooi papier!!

gr regina

Joukje zei

In het echt is ie ook heel mooi
Groetjes mem