maandag 15 februari 2010

2 kaartjes die ik gister heb gemaakt

Ik ben gisteravond weer aan het freubelen geweest. Eerst heb ik het kaartje afgemaakt waar ik eerder deze week al mee begonnen was.
Het papier is van October afternoon - farm fresh. De afbeelding is van Hänglar & Stänglar en ingekleurd met distress inkt.

Ik kreeg zaterdag een opdrachtje van een buurvrouw om 2 kaarten te maken voor dames rond de 70. Kaartjes met stempelafdrukjes vind ik vaak niet erg geschikt voor deze leeftijdscategorie. Daarom heb ik deze gemaakt, ik hoop dat ze hem leuk vindt.
Het papier is van Basic Grey -Lemonade.
Groetjes Geertje

2 opmerkingen:

Jolita zei

Mooie kaartjes Geertje!!
Ja, kaartjes voor mannen en wat oudere mensen blijven moeilijk hè. Ik moet er ook altijd echt even voor gaan zitten om iets leuks te bedenken.
Leuk hè, die Hänglarstempeltjes. Jammer dat er zo lastig aan te komen is hier.

Groetjes,
jolita.

Geertje zei

Dank je Jolita, Kaartjes voor ouderen en mannen zijn inderdaad moeilijk. En ook aan de hänglars is moeilijk te komen.Ik geloof dat ze alleen in zweden verkrijgbaar zijn, en dan moet je er ook nog wonen. Erg jammer, want ze zijn ontzettend leuk. Ik heb een hele poos geleden wat afdrukjes van iemand gehad, daar gebruik ik zo nu en dan wat van.
Groetjes Geertje